Potovanja

Info

• Letni čas: pomlad, jesen

Vrednote

• Uživajte v: razgled, narava, turistična ponudba, divje živali
  • Naravne znamenitosti: potoki, reke
  • Urbane znamenitosti: cerkve, samostani, galerije, gradovi, mestni trgi, mostovi, muzeji, spomeniki, kipi, stare zgradbe, stara mestna jedra, vodnjaki

Potopis

23. 9. 2004 - Prihod in nastanitev

Ob 8.30 smo se odpravili proti letališču v Celovcu, od koder sva imela polet proti Londonu ob 12.45. Na samem letališču je vse potekalo brez zapletov, edino moj nahrbtnik ni bil sprejet kot standardna prtljaga (imel je preveč raznih vrvic) in sem moral podpisati, da RyanAir ne odgovarja zanj. Samo letališče je manjše kot naš Brnik, a ima lepšo lego sredi hribov. Tudi prostor za potnike, ki čakajo na let, je lepši, saj je bolj svetel. Sam let je minil brez posebnosti, vreme je bilo mirno in skoraj brez turbulenc. Okoli dveh sva prispela na letališče Stansted, od koder sva z Stansted Express vlakom oddrvela proti Londonu. To je bila dobra izbira, saj sva za sicer malce višjo ceno v London prispela hitro in dokaj udobno. Hotel je bil sicer majhno razočaranje, saj je bil popolnoma špartanskega tipa, a za tako nizko ceno kaj drugega ni bilo za pričakovati. Prijetno pa naju je presenetila lega Hyde Parka, ki je bil od hotela oddaljen nekaj minut hoda. Tako sva si že prvi dan ogledala Kensington Gardens in Italian Gardens ter uživala v soncu.

24. 9. 2004 - Ogledi od Tower of London do The Monument

Drugi dan se je izkazalo, da sem narobe ocenil razdalje med posameznimi znamenitostmi, tako da sva opravila bistveno več ogledov, kot sva načrtovala. Začela sva navsezgodaj zjutraj z Tower of London in kraljevimi dragulji, kamor sva prišla med prvimi in posledično brez dolgih vrst. Sledil je ogled Tower Bridge, dvižnega mostu. Po kratki malici sva si ogledala Shakespearov The GlobeMillennium Bridge in St. Peter's Cathedral. Sledil je obisk ječe The London Dungeon, kjer pa žal nekatere znamenitosti niso delovale in kosilo pri Southwark Cathedral. Med potepanjem po uličicah sva našla Golden Hinde, zasidrano ladjo. Sledil je vzpon na The Monument, od koder sva občudovala čudovit razgled. Po povratku v hotel sva se odpočila v Kensington Garden, kjer sva si ogledala spomenik Petru PanuPrincess Diana Memorial Fountain, se sprehodila med urejenimi vrtovi in uživala.

25. 9. 2004 - Ogledi od Buckinghamske palače do The London Aquarium

Tretji dan sva polna pričakovanja odšla proti a title="Buckinghamska palača"""Bucinghamski palači, a žal tega dne ni bilo na sporedu ceremonije menjave straže. Vseeno sva naredila nekaj slik in odšla skozi St. James's Park proti ostalim znamenitostim. Tako sva si ogledala Horse Guards, Trafalgar Square in rdečo ulico The Mall. Sledilo je kratko kosilo in sprehod proti Westminsterski katedraliThe House of Parlament z znamenitim Big Benom in proti The London Eye. Stanju v vrsti bi se lahko izognila, a naju je prijela gorenjska škrtost. Tako sva se lepo načakala a vseeno sva se ravno izognila dežju, ki je pričel padati, ko sva stopila v kabino. Sam ogled ni bil tako zanimiv kot bi lahko bil (vzrok je bilo slabo vreme), a vseeno se nama je vtisnil v spomin. Sledil je še ogled The London Aquarium, kjer sva počakala, da je dež ponehal in se seznanila z morskimi čudesi. Akvarij si je vredno ogledati, saj je velik in raznovrsten. Povratek in kosilo v lokalni „oštariji“.

26. 9. 2004 - Od menjave straže pri Buckinghamski palači do Madame Tussaud's

Četrti dan sva končno dočakala menjavo straže pri a title="Buckinghamska palača"""Buckingamski palači. Stvar si je vredno ogledati, čeprav je precej gneče. A z malo sreče in iznajdljivosti se da videti marsikaj zanimivega. Pred samo menjavo sva si ogledala Covent Garden, ki se je ravnokar prebujal, operno hišo, Piccadilly Circus in Trafalgar Square. Po ogledu menjave pa sva stopila do National Gallery, kjer pa sva bila že pošteno utrujena in sva jo zgolj preletela (a vseeno videla najpomembnejša dela). Po kosilu v prodajalni hitre hrane sva se zapeljala do Madame Tussaud's, muzeja voščenih lutk. Čeprav je bilo nekaj gneče pa se je čakanje splačalo, saj sva dobila vstopnice po polovični ceni, v ogled pa je bil vključen tudi Planetarium.

27. 9. 2004 - Obisk Greenwich-a, Oxford Street-a in Nothing Hill-a

Peti dan sva imela v načrtu Greenwich. A si tudi približno nisva predstavljala koliko se da tam videti. Tako sva začela z Cutty Sark-om, se sprehodila pod Temzo (v obe smeri), skočila do observatorija, si ga ogledala od zunaj in od znotraj, stopila v mornariško akademijo in si ogledala pomorski muzej ter kraljičino rezidenco. To je bilo bistveno več kot sva načrtovala zato nama je zmanjkalo časa in energije za ogled British Museum. Tako sva odšla na nakupovalno ulico Oxford Street in že naju je pričela loviti tema. V mraku pa se nisva mogla odreči sprehoda do Nothing Hilla. V hotel sva se vrnila v trdi temi.

28. 9. 2004 - Pot domov

Zadnji, šesti dan, nama je preostala le še pot domov. Po neprespani noči sva prebudila recepcijo in poravnala obveznosti. Nato sva ujela enega prvih vlakov in na letališče Stansted prispela ravno pravi čas za pregled prtljage. Sledil je polet proti Celovcu in pobožne želje po domači postelji.

Povezani prispevki

Ni povezanih prispevkov.

Zanimivosti

London je glavno mesto Združenega kraljestva Velike Britanije in Severne Irske in hkrati tudi Anglije. V njem živi preko 7 milijonov prebivalce. Mesto so ustanovili Rimljani leta 50 pr. n. št. pod imenom Londinium na severni brežini reke Temze in je takrat predstavljalo središče rimske province Britanije, kasneje pa je postal glavno mesto Britanskega imperija. Leta 1666 je v mestu divjal ogromen požar, ki je uničil večino takratnega mesta. Njegova ponovna izgradnja je trajala okoli 10 let in na začetku 18. stoletja je bil London že največje mesto na svetu. Danes je London mesto, znano po kraljevi družini in rdeči ulici, rdečimi poštnimi nabiralniki in nadstropnimi avtobusi, trgovski ulici Oxford Street ter po mnogih znamenitostih, ki krasijo mesto in so vredne ogleda za turiste (Buckinghamska palačaWestminstrska palača in stolp z Big Ben-om), Tower BridgeTower of LondonTrafalgar SquareThe London EyeMadame Tussaud's in še mnoge druge.