Potovanja

Info

• Letni čas: pomlad, jesen, zima

Vrednote

• Uživajte v: turistična ponudba
  • Naravne znamenitosti: jezero, potoki, reke
  • Urbane znamenitosti: cerkve, samostani, mestni trgi, ruševine, spomeniki, kipi, stare zgradbe

Potopis

Najino potovanje se je pričelo v nedeljo popoldne, ko sva se ob 16. uri z vlakom odpeljala iz Ljubljane proti Dunaju. Po šestih urah vožnje sva v poznih večernih urah prispela na Dunaj in se s taksijem odpeljala v hotel, kjer so naju zelo prijazno sprejeli. Utrujena sva odšla le še spat.

Naslednji dan sva se v čudovitem sončnem vremenu takoj po zgodnjem zajtrku odpravila na nekaj-urno raziskovanje velikega mesta. Najprej sva se sprehajala le po bližnji okolici hotela, kjer sva videla nekaj cerkva, enega izmed štirih ostankov obzidja iz druge svetovne vojne ter med domačini in turisti zelo poznan trg Rochus s hrano iz vsega sveta.

Kasneje sva odšla v smeri najbolj znanih dunajskih ulic t.i. Ring-a (tj. cesta, sestavljena iz več ulic, ki obkroža stari del mesta z večino svojih znamenitosti), od katerega sva bila oddaljena približno 10 min hoje. Pot naju je najprej vodila v Mestni park, v katerem stojijo kipi znanih umetnikov (najlepši je bil zlat oz. pozlačen kip Johanna Straussa) in Kursalon. Park krasi tudi manjše jezerce z racami in potok Wien. Ko sva zapustila park, sva že stala na eni izmed ulic Ring-a.

Na sprehodu po Ring-u sem na obeh straneh ulice videla številne znamenitosti, med drugim Plečnikovo stavbo (v obliki likalnika), slavno Dunajsko koncertno dvorano, Akademsko gledališče in Opero. Čas nama je dovoljeval, da sva videla in prehodila približno tretjino Ring-a.

V naslednjih dneh sva se sprehajala zjutraj in zvečer. Vsak dan sva obiskovala Mestni park in iz parka pot nadaljevala v vedno drugo ulico ter odkrivala nove znamenitosti. Zadnje jutro sva se sprehodila do zelo poznanega Štefanovega trga s Štefanovo katedralo, v njegovi bližini se nahaja tudi Petrov trg in Petrova katedrala ter spomenik v spomin na konec kuge. Sprehajala sva se tudi ob Donavi in po nekoliko manj poznanih, bolj stanovanjskih, predelih mesta.

Če bi nama čas dovoli, bi se s podzemno železnico odpeljala na ogled še bolj oddaljenega dela Ring-a, mogoče tudi do živalskega vrta in palače Schönbrunn ali pa bi se v dobrih 20 minutah sprehodila še do zabaviščnega parka Volks-prater. A vsega se tudi ne da pogledati že na prvem obisku mesta, zato bova Dunaj sigurno še kdaj obiskala in si takrat ogledala še druge znamenitosti.

Povezani prispevki

Ni povezanih prispevkov.

Zanimivosti

Dunaj, nemško Wien, je glavno mesto Avstrije. Zgodovinska najdišča pričajo, da je bil kraj poseljen s Kelti že okoli leta 500 pr. n. št., nato pa je leta 15 pr. n. št. postal del Rimskega imperija, kjer je bil znan kot Vindabona. Kasneje, v srednjem veku, je postal sedež babenberške, nato pa tudi habsburške dinastije. Z letom 1922 je postal deveta avstrijska zvezna dežela.

V glavnem mestu Avstrije lahko vidimo številne znamenitosti. Verjetno je vsem najbolj znana palača Schönbrun, zagotovo pa je ogleda vredna tudi mestna hiša. Tu lahko vidimo še operomuzej lepih umetnosti, Dunajsko filharmonijo, koncertno hišo, katedralo sv. Štefana, najstarejšo cerkev na dunaju (cerkev sv. Ruperta), pa tudi spomenik Johannu Straussu ter Hišo glasbe. Znan je tudi arhitekturni podvig arhitekta F. Hundertwasser-ja, hiša Hundertwasser.